Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 28 Απριλίου 2026

ΕΝΤΕΡΟ..ΚΑΙ ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟ..

 






Αδύναμη ανοσία

Ομίχλη εγκεφάλου.

Χαμηλή ενέργεια.

Αλλαγές διάθεσης. .

Οι περισσότεροι αντιμετωπίζουν αυτα τα συμπτώματα.
Κανείς δεν ανησυχει :
Αν λειτουργεί το σύστημα...από κάτω.

Το έντερό μας
ελέγχει :
το 70% της ανοσοποιητικής απόκρισης, παράγει το 90% της σεροτονίνης και
μιλάει απευθείας με τον εγκέφαλό
κάθε ώρα..κάθε μέρα.

Όταν είναι κλειστό, όλα..είναι κλειστά.


Ξεκινήστε την επαναφορά του εντέρου σας






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΣΕΚ ΑΠ..ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ;

82 ΕΤΩΝ..ΥΓΙΗΣ...γλαυκωμα..

  Αν υπάρχει  πόνος στο στήθος, δύσπνοια, λιποθυμία, σύγχυση, αδυναμία ή μούδιασμα σε χέρι πόδι, ή πολύ υψηλή πίεση  (π.χ. πάνω από 18/12)...