Εδω και ενα χρονο , μας προεκυψε ενα σοβαρο προβλημα. Ακριβως ο κορωνοιος κι η θανατηφορα αρρωστια του..
Ολοκληρη η επιστημονικη κοινοτητα πηρε ωρισμενες αποφασεις. Ο περισσοτερος κοσμος εκανε υπακοη. Καποιοι τωρα, απ τον χωρο της Εκκλησιας ,και οχι μονο,ειπαν εγω δεν μπορω να κανω υπακοη.
Τι ακριβως συμβαινει;
Δεν διαβάζουν οι άνθρωποι, ας πούμε το Ευαγγέλιο, την Καινή Διαθήκη,να δουν τι θέλει ο Χριστός, τους ενδιαφέρει να δουν τι είπε ο ένας ¨γέροντας¨ ή ο άλλος γέροντας.
Το ιδιο και στα οσα επιτασσει η Επιστημη, αποδεχεται και εντελλεται η Επισημη Εκκλησια.
Εγω λεει ο ¨γεροντας¨εχω πληροφορηση οτι ολα αυτα με τον κορονοϊο ειναι απατη, αρα δεν κανω το εμβολιο. Τις αποψεις του αποδεχονται αυτοι που το ακολουθουν. Κι ερχεται μια στιγμη και αρρωσταινει και πεθαινει ο γεροντας. Κι ολοι λενε, ηταν θελημα Θεου.
Εδω εχουμε το περίφημο θέμα της υπακοής στον γέροντα.Οι παλιοί αγιορείτες, μιλούσαν για τον γέροντα τους,τον αγαπούσαν πάρα πολύ τον γέροντά τους, αλλά προσέξτε, δεν τον θεωρούσαν αλάθητο όπως έχει γίνει σήμερα.
Το φαινόμενο που έχουμε σήμερα με τον γεροντισμό είναι παπικό.Δηλαδή κατηγορούμε τους παπικούς που λένε ότι ο Πάπας είναι αλάθητος και το αλάθητο το έχουμε μέσα μας, μέσα στην ορθοδοξία. Κι εκείνοι έχουν έναν Πάπα Εμείς έχουμε πάρα πολλούς.
Κάθε Γέροντας Αλάθητος.Είναι κάτι που δεν υπήρχε παλαιότερα. Άλλο πράγμα ν αγαπάς τον γέροντα,άλλο επίσης να κάνεις υπακοή σαν άσκηση, γιατί αυτό είναι το νόημα της υπακοής είναι συντριβή του εγωισμού,κι άλλο αυτό το φαινόμενο που έχει επικρατήσει.
Λεγεται ότι Προτιμότερο Είναι Να Τα Χαλάσεις Με Τον Θεό Παρά Με Τον Γέροντα.Γιατί αν τα χαλάσεις με τον Θεό, ο γέροντας θα σε συμφιλιώσει με τον Θεό. Αν όμως τα χαλάσεις με τον γέροντα ποιος θα σε συμφιλιώσει με Αυτόν.
Δυστυχως..όλα αυτά είναι.. ανοησίες.
Ελατε να δουμε το Θέμα Της Υπακοής.
Τι νόημα έχει αυτή η υπακοή;
Κατ αρχην η υπακοή είναι μια από τις τρεις μοναχικές αρετές,
Παρθενία, Ακτημοσύνη, Υπακοή.
Τώρα, με πιο τρόπο η μία από τις τρεις αυτές αρετες έχει επεκταθεί σ όλο τον κόσμο είναι κάτι μυστηριώδες .Ευλογο το ερωτημα γιατί δεν έχουν επεκτείνει και τις άλλες και να γίνουμε όλοι ένα μοναστήρι.
Προσοχη τωρα ο Χριστός ειναι το κέντρο Εκείνος είναι ο δάσκαλός μας, Εκείνος είναι ο αρχηγός μας.Όποιος θέλει να είναι γέροντας αρνείται εκείνο που είπε ο Χριστός να γίνουμε παιδιά.
Τώρα συγκεκριμένα για την υπακοή.
Οι Παλιοί Αγιορείτες,αγαπούσαν πάρα πολύ τους γεροντάδες.Τρέξαν τότε νέοι μοναχοί, έγινε η αναγέννηση του Αγίου Όρους.Αλλά αυτοί ήτανε, χαρισματικοί.
Τώρα έχει γίνει μόδα ο κάθε ένας που φοράει ράσο, ¨γέροντας¨.Δεν έχουν κανένα νόημα αυτά πράγματα. Αυτοί οι εκκλησιαστικοί τίτλοι δεν σημαίνουν ότι κάποιος το ¨έχει¨ αυτό το πράγμα, αλλά ότι ¨πρέπει να το έχει¨.
Λέμε ο Πατριάρχης ή ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης παναγιότατος δεν σημαίνει ότι είναι παναγιότατος, σημαίνει ότι πρέπει να γίνει, καθήκον σημαίνουν αυτοί οι τίτλοι, μας λέει ο απόστολος Παύλος ¨άγιοι γίνεσθε¨, όλοι .
Όλοι οι Χριστιανοί πρέπει να γίνουν άγιοι.Εκείνος που έχει μιαν ευθύνη, ο ποιμήν,πρέπει να γίνει αγιότατος, παραπάνω.
Όταν λέμε έναν μοναχό οσιότατο δεν σημαίνει ότι είναι οσιότατος Αλλά σημαίνει ότι πρέπει να αγωνίζεται να γίνει πάρα πολύ όσιος.
Λεει η Εκκλησια μας , δια της Ιερας Συνοδου της. Προσοχη υπαρχει κινδυνος θανατου απ τον κορονοϊο. Λεει ο αλλος, κανω υπακοη στον γεροντα μου. Δεν φοραω μασκα. Δεν θα κανω το εμβολιο. Καποια στιγμη αρρωσταινει. Μπαινει στην εντατικη. Τη γλυτωνει. Βγαινει και κανει παλι τα ιδια. Εδω απλα σταματουμε. Αλλωστε το λεει ο Παυλος :
αιρετικον μετα πρωτην και δευτεραν νουθεσιαν παραιτου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου