Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 8 Αυγούστου 2023

ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ..

 








Για τον φιλο μου τον Στρατηγο, εχω μιλησει  πριν 8 χρονια . 

https://kosmaser.wordpress.com/2015/04/18/


Τοτε λεγαμε για το Χριστος Ανεστη και γιατι το συνηθιζουμε μεχρι την  Αναληψη.

Σημερα βρεθηκαμε να μιλαμε για τον καυσωνα και ποσο ανοητα φερομεθα γενικως. 

Ο Στρατηγος μου, γεματος σοφια , βαδιζοντας την 9η δεκαετια της ζωης του , μου ανεπτυξε  ποσα χρονια χασαμε μεχρι να καταλαβουμε καποια απλα πραγματα, που ομως ειναι τοσο δυσκολα στην εφαρμογη τους. 

Λεει λοιπον ο σεβαστος μου φιλος







Αφού αγάπησα τους γονείς , τα αδέλφια μου, τη σύζυγό , τα παιδιά, και τους φίλους μου, 

τοτε άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου.

Τοτε καταλαβα οτι Δεν μπορώ να στηρίξω τον κόσμο στους ώμους μου..




Έχω σταματήσει να παζαρευω με τους  μικροπωλητές στους πάγκους για λίγα λεπτά του ευρώ, που σίγουρα δεν θα με κάνουν πλουσιότερο.


Αφήνω στους σερβιτόρους μεγάλο φιλοδωρημα, κι απολαμβανω  το πλατυ χαμόγελο στο προσωπο τους.

Σταμάτησα να λέω στους συνομιληκους  μου, ότι έχω ξαναακούσει την ιστορία τους δεκάδες φορές. 

Η επαναληψη κάνει καλό στην μνήμη τους και την ξαναζούν.

Είναι χάσιμο ενέργειας να προσπαθείς να διορθώνεις τους ανθρώπους ακόμα και όταν ξέρεις ότι κάνουν λάθος. 





Η ειρήνη με τον εαυτό μας είναι πιο πολύτιμη από την τελειότητα.

Οι φιλοφρονήσεις δεν κοστίζουν και τις δίνω με μεγάλη γενναιοδωρία. 

Τα κομπλιμέντα λίγοι γνωρίζουν πως είναι ενισχυτικά της διάθεσης, όχι μόνο για τον παραλήπτη αλλά και για αυτόν που τα δίνει. 

Επίσης δεν απορρίπτω ποτέ μια φιλοφρόνηση. Απλά λεω ευχαριστώ

Έμαθα τωρα πλεον να μην δίνω σημασία στο ποιο  πουκαμισο θα φορεσω , ή ποιο παντελόνι, αρκει να ειναι καθαρα 

Η προσωπικότητα είναι πολύ πιο σημαντική από την εμφάνιση.

Φεύγω μακριά από ανθρώπους που δεν εκτιμούν την αξία μου. 

Μπορεί εκείνοι να μην την γνωρίζουν, την γνωρίζω όμως εγώ καλά

Παραμένω ψύχραιμος, όταν κάποιος προσπαθεί να με προσπεράσει. 

Έμαθα να μην ντρέπομαι για τα συναισθήματα μου, όποια και αν είναι αυτά, και κυρίως έμαθα να μην ντρέπομαι να τα εκφράσω. 





Αυτά είναι που με κάνουν άνθρωπο

Έχω μάθει ότι είναι καλύτερο να στραπατσαρω λιγο τον εγωισμό μου, παρά την οποια  σχέση. 

Ο εγωισμός μου θα με κρατήσει μακριά από τα πάντα, ενώ στη σχέση δεν θα είμαι ποτέ μόνος.





Έχω μάθει να ζω την κάθε ημέρα σαν είναι η τελευταία. Ποιος ξερει, Μπορεί όντως να είναι η τελευταία.

Κάνω αυτό που με κάνει χαρούμενο και έτσι είμαι ευτυχισμένος

Μπορούμε ανά πάσα στιγμή να επιλέξουμε να είμαστε ευτυχισμένοι, αρκεί να επιλέξουμε τι είναι αυτό που μας κάνει ευτυχεις.. 

Καθως ταλεγε ολα αυτα, το προσωπο του ελαμπε απο αγαλιαση. 

Προτιμησα να μην προσθεσω τιποτα σ αυτον το γονιμο μονολογο. 

Αλλωστε αυτα περιπου σκεπτομουν και για μενα τον ιδιο...





















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΣΕΚ ΑΠ..ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ;

ΑΝΤΙΦΛΕΓΜΟΝΩΔΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Όταν το σώμα θερμαίνεται ή γίνεται κόκκινο ή   όταν πρήζεται, τότε μιλαμε για φλεγμονή.  Ορισμένες φορές  δεν μπορούμε να αντιληφθούμε μια φ...