Αποτέλεσμα εικόνας για Ασκητικής της Εκκλησίας μας,



 
 
 
 
Αποτέλεσμα εικόνας για Ασκητικής της Εκκλησίας μας,
 
 
 
 



Στις ειδησεις διαβαζουμε:
Διαμαχη Ιερωνυμου-γιαβρογλου, για την επιμαχη μη ευσεβη γενικη γραμματεα. Λες και η ουσια ειναι η εν λογω κυρια και οι ενεργειες της.

Κι ομως ο υποψιασμενος Χριστιανος, που αγαπα την Εκκλησια, γνωριζει οτι κανεις δεν μπορει, εν τη ουσια να προσβαλλει την Παναγια ή τους Αγιους.

Το ιδιο γνωριζει πως Καρδιά της Ασκητικής της Εκκλησίας μας, ειναι  ο φωτισμένος και ο εσκοτισμένος νούς κι οχι η εξωτερική καλή ή κακή συμπεριφορά οπως εν προκειμενω της εν λογω κυριας, που καθολου δεν μας ενδιαφερει.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
alt
 
 
 
 
 
 
 
 
Ο Χριστιανισμός υπάρχει για να περνά τους ανθρώπους απο την κάθαρση του νού και να τους οδηγεί στον Φωτισμό.Δεν υπάρχει άλλος σκοπός.Τα κριτήρια τα ορθόδοξα είναι ασκητικά. Γι αυτό πόρνες γίνονται Αγιες κι οι τελώνες Αγιοι Εδώ ενεργεί η Χαρις του Θεού. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Αποτέλεσμα εικόνας για Ασκητικής της Εκκλησίας μας,
 
 
 
 
 
 
Σήμερα βλέπουμε οτι έχει χαθεί η  ασκητική ζωή όλοι αναζητούν την ευδαιμονία.

Άνθρωποι με καλή πρόθεση αντι να πηγαίνουν στα Μοναστήρια πηγαίνουν στις Οργανώσεις 
Οταν υπάρχει λάθος Θεολογία τότε ο Χριστιανισμός γίνεται Δράσις το είπαμε απ την αρχή .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
alt
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Αυτή η διδασκαλία περί ευδαιμονίας είναι  πνευματικός καπιταλισμός γιατί επιδιώκεται  κέρδος ικανοποιήση επιθυμιών  είτε εδώ και ώρα είτε στη..μέλλουσα ζωή. 
Ο Αυγουστίνος κι ο Αριστοτέλης, αποτελουν τα θεμέλια αυτού του πνευματικού καπιταλισμού.Και για να μην ξεχνιόμαστε

Τα Δόγματα δεν είναι μια μόνιμη κατάσταση είναι φάρμακα που όμως καταργούνται οταν θεραπευθή ο άνθρωπος.

Κανείς δεν αντιλέγει στο γεγονός οτι ο Θεός είναι μυστήριο.Πως τώρα ξεχωρίζουμε το μυστήριο απ το Δόγμα. Αλλο το δόγμα άλλο το μυστήριο.Αλλο τί διατυπώνει ο Θεόπτης Αγιος. Άλλο  Η Εμπειρία Της Πραγματικότητος Που Έχει 

Ετσι μιλάμε  για το Δόγμα περί του Μυστηρίου της Αγίας Τριαδος κι όχι για το Μυστήριο της Αγίας Τριάδος Δόγμα της Αγίας Τριάδος είναι Οι Θεοφάνειες..Δεν είναι ούτε οι τρείς υποστάσεις ούτε η μία ουσία ουτε το ομοούσιο.

Ολα αυτά είναι νοηματικά κριτήρια κατα των αιρέσεων κατα των αιρετικών .

Το δόγμα και η Θεολογία είναι φάρμακα 
Οταν είμαστε υγιείς δεν παίρνουμε φάρμακα μόνον οταν είμαστε άρρωστοι.
Κι είμαστε άρρωστοι διότι δεν έχουμε  αγάπη κι αυτό που νομίζουμε οτι έχουμε,
δεν είναι αγάπη είναι σαν αγάπη.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
alt
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Είναι κάτι σαν τα τεχνητά γλυκαντικά .είναι γλυκα είναι σαν την ζάχαρη δεν είναι ζάχαρη χώρια που είναι και δηλητήρια Κάπως έτσι είναι κι η αγάπη που νομίζουμε οτι έχουμε όταν  λειώνουμε δίπλα στον όποιον άρρωστο,προσφέροντας του χείρα βοηθείας, πιστεύοντας οτι κάνουμε το καλό  αλλά που ουσιαστικά καταθέτουμε στον προσωπικό μας λογαριασμό καλών πράξεων 

Μην ξεχναμε οτι ο Θεός  δεν ανακαλύπτεται απο καποιον έξυπνο ή έστω επιμονο και ακούραστο νού .
Ο Θεός αποκαλύπτεται ο Ιδιος στην καρδιά μας 
Οι σοφοί δεν μπορούν να γνωρίσουν τον Θεο γι αυτό άλλωστε σαρκάζουν για την ανυπαρξία του.
Ο Θεός αποκαλύπτεται στους ταπεινούς τη καρδία ¨μας λεει ¨ο Μητροπολιτης Ναυπάκτου..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
alt
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 ¨Η Πατερική Παράδοση είναι Εμπειρική  δεν είναι στοχαστική ουτε συναισθηματική¨

Ο Προσευχόμενος αποκτά εμπειρία του θεού Το θεμέλιο της Ορθοδοξίας είναι  η εμπειρία της Αποκαλύψεως οχι ο στοχασμός.

Απ την εμπειρία προέρχεται η καταφατική κι αποφατική θεολογία.Ετσι για να θεολογήσει κανείς πρέπει να έχει εμπειρία οχι απλά δυνατή σκέψη Ετσι θα περάσει απ την καθαρση στον φωτισμό και τότε γινεται θεολόγος .
Οι Πατέρες της Εκκλησίας μας εχουν σαν βάση την εμπειρία κι οχι την φιλοσοφία .Είπαμε χωρίς εμπειρία δεν μπορεί κανείς να γίνει χειρουργός γίνεται χειρούργος, όπως λέμε κακούργος ακριβως μια απλη μετατοπιση του τονισμου

Αυτή η εμπειρία διδάσκεται απο τους έμπειρους χειρουργούς .Η Πραγματική θεολογία, η θεραπευτική  Αυτή που δίνει στη κοινωνία υγιείς, σωστούς ανθρώπους είναι η εμπειρική 


Χαιρετε.
 
 
alt